Een aantal gemeenten binnen de MRE hebben aangegeven geothermie verder te willen onderzoeken als potentiële warmtebron voor hun warmtetransitie.
In deze kennissessie heeft Erik Heskes vanuit provincie Noord-Brabant de status van enkele acties toegelicht, zodat gemeenten weten wanneer er meer inzicht komt rondom de kans om (ondiepe) geothermie in de MRE toe te passen.
Bekijk de kennissessie terug
Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.
Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.
Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.
Deze cookies worden gebruikt om statistieken te meten over het gebruik van de website (bijvoorbeeld via Google Analytics, Siteimprove of Matomo) en voor externe videodiensten zoals YouTube of Vimeo. Hiervoor maken wij gebruik van diensten van derde partijen. Deze cookies worden alleen geplaatst na jouw toestemming.
Jouw keuze aanpassen? Dat kan op elk moment via de cookie-instellingen in de footer.